BECA MÁSTER + DOCTORADO INTEGRADO

Beca para realizar un Programa Integrado de Máster + Doctorado, para alumnos con alto rendimiento académico e interés en realizar la carrera investigadora, el alumno podrá realizar el Trabajo Fin de Máster y la Tesis Doctoral en el grupo SPOT en la siguiente temática: «Metamateriales plasmónicos y fonónicos: desarrollo de sensores en el IR y THz»

MASTER + INTEGRATED DOCTORATE SCHOLARSHIP

Scholarship to carry out an Integrated Master + Doctorate Program, for students with high academic performance and interest in conducting a research career, the student will be able to do the Master’s Thesis and the Doctoral Thesis in the SPOT group in the following subject: «Plasmonic and phonic metamaterials: development of sensors in the IR and THz»

Publicado: 2019-11-21.
Más Información: Prof. Adrián Hierro.
adrian.hierro@upm.es

PhD Position SPOT Plasmonics